ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 im. JANA PAWŁA II w SULĘCINIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sposoby załatwiania spraw

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-10-31 10:49:50 przez Wiesław Wójcik

Akapit nr - brak tytułu

Dyrektor oraz wicedyrektorzy przyjmują interesantów spoza szkoły w sprawie skarg i wniosków w każdą środę będącą dniem nauki w godzinach 13:00-14:30
Kontakt z dyrekcją w innym terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu (sekretariat, tel 95-755-5444).
 
Wszelką korespondencję można składać:
 
- osobiście w Szkole Podstawowej nr 1 w Sulęcinie, Park Bankowy 7 (sekretariat - gab. 103), od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Szkoła Podstawowa nr 1
Park Bankowy 7
69-200 Sulęcin
- pocztą elektroniczną na adres:
- pocztą przez dziennik elektroniczny (w sprawach dotyczących uczniów)
 
O sposobie załatwiania sprawy Szkoła powiadamia zainteresowanych pisemnie, telefonicznie lub mailowo (poczta e-mail lub dziennik elektroniczny) w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
 
Rejestr skarg i wniosków prowadzi sekretariat. Skargi i wnioski rozpatrują pracownicy w ramach swej właściwości rzeczowej i podpisuje Dyrektor w terminach wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
 
Osoba starająca się o wgląd dokumentów archiwalnych lub starająca się o duplikat dokumentów, musi złożyć podanie osobiście w placówce lub przesłać je pocztą. Zainteresowana osoba otrzymuje odpowiedź na podanie - listownie lub odbiera osobiście w placówce.
« powrót do poprzedniej strony