Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sposoby załatwiania spraw
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-10-31 10:49:50 przez Wiesław Wójcik
Akapit nr - brak tytułu
Dyrektor oraz wicedyrektorzy przyjmują interesantów spoza szkoły w sprawie skarg i wniosków w każdą środę będącą dniem nauki w godzinach 13:00-14:30
Kontakt z dyrekcją w innym terminie wymaga wcześniejszego uzgodnienia terminu (sekretariat, tel 95-755-5444).
Wszelką korespondencję można składać:
- osobiście w Szkole Podstawowej nr 1 w Sulęcinie, Park Bankowy 7 (sekretariat - gab. 103), od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00
- za pośrednictwem poczty na adres:
Szkoła Podstawowa nr 1
Park Bankowy 7
69-200 Sulęcin
- pocztą elektroniczną na adres:
O sposobie załatwiania sprawy Szkoła powiadamia zainteresowanych pisemnie, telefonicznie lub mailowo (poczta e-mail lub dziennik elektroniczny) w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
Rejestr skarg i wniosków prowadzi sekretariat. Skargi i wnioski rozpatrują pracownicy w ramach swej właściwości rzeczowej i podpisuje Dyrektor w terminach wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Osoba starająca się o wgląd dokumentów archiwalnych lub starająca się o duplikat dokumentów, musi złożyć podanie osobiście w placówce lub przesłać je pocztą. Zainteresowana osoba otrzymuje odpowiedź na podanie - listownie lub odbiera osobiście w placówce.